Ya Allah Adakah Ini UjianMu Lagi

Aku tahu niat ummi baik kenalkan aku dengan seseorang itu baik tapi argh........ummi cakap kenal aku dah tau aku nak yang macam mana tapi kali ni dia kenalkan lagi orang macam citarasa dia.Aku tak tau nak cakap macam mana lagi dahlah dari mula memang aku rasa tak berapa nak ngam tapi aku gagahi jua untuk kenal.Cakap dia bagai cukup sempurna nak isteri yang cukup baik bagi dia...aduhai aku ni biasa2 aje masih dalam proses istiqamah nak berubah.Hari ni aku cukup rasa tertekan aku rasa Allah nak menguji aku lagi.Ya Allah aku rasa macam berat je...aku tak sanggup ummi marah lagi dan kata aku memilih tengok muka orang tu aku rasa serabut dah macam mana nak teruskan.Yang Mak Mah kenalkan hari tu aje buat aku tenang tapi belum apa-apa dah dia tak mau mula macam mau.Aduhai....Ya Allah sesungguhnya aku stress ya amat.Tolonglah Ya Allah............

Comments

Popular Posts