Segala Pain

Hari ni pening cam makin teruk bila tido pun sakit maknanya tak leh nak biar kena p klinik jugak.Aku tak boleh mengeluh terima sakit tu dengan reda sebab tu salah satu Allah nak bersihkan dosa-dosa kecil kita.Alhamdulillah biar pun sakit aku masih mampu p klinik sendiri tak perlu orang temankan.Doktor cakap bukan pening stress tapi aku gastric bukan tak makan tapi makan benda yang banyak asid.Single ni kadang makan tak ingat diri sendiri maklumlah tak ada yang sayang.Alahai sedihnya statement tu.Aku akui bila mana kita sendiri main belasah je makan nya sebab nak bagi diri tu makan kalau tak memang hari-hari tak selera nak makan pun.Hari tu masa di kampung ada jugak pening tak pulak melarat sampai makan hari kejap je ni dah balik sini ermm....sakit nya selalu melarat...Hai, sakit-sakit janganlah lama sangat cheq ni dok sorang nak keja cheq sakit tak ada sapa nak masakkan,bagi ubat ke sebab tu cheq minta jangan sakit nooo.... :).Jumpa ex-schoolmate soalan biasa still single ke?aku kata tu yang pening tu..kami gelak je.Alhamdulillah aku tidak marah-marah lagi bila diaju soalan tersebut walau hati masih berharap jodoh tu cepat sampai nya.Takpelah selagi hidup Allah akan sentiasa menguji itu tanda Allah sayang :)

Comments

Popular Posts