September Datang Lagi

September sudah.....aku baru je 4 hari masuk keja.ermmmm......tak berapa nak ceria rasanya jiwaku masih dikpg.Siang,malam,pejam celik sudah masuk bulan ke9 dalam tahun 2012..tinggal 3 bulan lagi dalam tahun ni.Aku masih macam tu jugak tapi yang bestnya aku rasa aku dah makin boleh terima keadaan sunyiku.Sekarang ni masih lagi orang sibuk buat open house.Tak larat rasa nak makan.Semalam rasa ralat aku sebab rumah kakak tu aku tak pegi.Alhamdulillah hujung minggu ku jugak agak terisi sekarang ni.Aku kena kuat dan belajar setiap hari jadi hamba yang bersyukur dan sabar supaya hidupku makin bermakna.Balik raya hari tu macam-macam cerita setiap hari hangat je dirumah.Kesian jugak aku tengok mak dan ayah tapi apa boleh buat manusia memang ada sifat dengki tu yang buat manusia tak kan senang dengan kesenangan orang lain :) aku pulak dengan aktiviti ku je balik tu lebih senang dirumah.belajar bahagia melihat orang yang disayang bahagia.baru hati tak sakit.September ini aku berharap ada sinar cinta buat diri ku.:) setiap ahri berharap namun Allah aje yang tau yang terbaik buatku.

Comments

Popular Posts