Tiada Siapa Saat Memerlukan

Bismillahhirrahmannirrahim,
Alhamdulillah sihat seperti biasa dan masih mampu melakukan amanah yang Allah berikan.Kehidupan agak terganggu dengan insiden takut tu....saat aku rasa aku perlukan kawan bukan sekadar untuk jadi teman tapi tempat meluah aku tak ada siapa-siapa pun...aku jadi rasa kosong sangat...aku ada seorang kawan yang mana saat dia susah memang aku tak berkira dengan dia.Panggillah masa bila pun bila aku boleh tolong aku tolong.....cuma terkilannya masa aku perlukan dia.....ermmmm susah nya dia nak ada dengan aku....mungkin yalah aku ni bukan teman yang baik kot....tulah masalah yang aku hadapi jadi orang yang merantau.Mungkin orang akan cakap luah lah pada keluarga...bukan tak buat telefon mak asyik putus je sebab line tak elok...luahkan pada Allah tu Allah je yang tahu macam mana aku minta  pada Dia.Ujian...Ujian....Ujian dan mugkin qada dan qadar aku macam ni.....Terima dan reda.....sungguh sebagai manusia biasa saat ini hati ku benar-benar rasa terkilan dan sedih.Saat ini aku benar-benar perlu seorang teman ermmm....tapi aku tetap terus sendiri.....Ya Allah Kau Maha Mengetahui Apa yang Terbaik untuk hambaMu....Dari sini aku tahu siapa yang boleh aku buat kawan...Reda In Shaa Allah pasti ada yang terbaik...amin...

Comments

Popular Posts