Bukan Pilihan

Bismillahhirrahmannirrahim,
Syukur kehadratNya masih bernyawa lagi dipagi Jumaat yang berkat ni.Badan rasa jadi keras pagi ni...he..he..he..dah berbelas tahun tak main  bola jaring tiba-tiba dipanggil untuk wakil negeri.Bunyi macam hebat tapi sebenarnya aku ni pilihan terakhir je.Pilihan bila mana dah tak ada orang yang nak main.Aku ni tak banyak songeh bila orang nak minta tolong aku ya kan aje.Cuma yang dikesalkan bila aku pergi latihan orang yang dah lama bermain tu komplain macam-macam.aku rasa tak patut sebab aku memang dah lama tinggal bola jaring tu banyak benda yang dah aku lupa and i need refresh pasal bola jaring ni.Takut juga kalau-kalau ada rules baru ke apa.Tapi alhamdulillah aku enjoy main semalam.Balik-balik aje kaki aku jadi krem....he..he..he..dahlah sorang dan kena kaki kanan pulak tu,buntu sekejap aku nak drive balik.Nasib boleh drive balik tapi pelan-pelan sampai jugak...nak jalan pun payah sikit.Hari ni kat pejabat jalan pun macam orang tak berapa nak betul...gelak sakan diaorang kat aku....apa pun practice make prefect.....Janji aku enjoy aku malas nak fikir apa orang cakap... :).Aku perasan dalam hidup aku memang aku selalu pilihan yang terakhir....tiada keutamaan untuk aku...kadang terfikir juga nak jadi orang pertama yang kena pilih namun aku kena terima hidup ini Allah dah jadikan bukan pilihan untuk aku jadi yang pertama....



Comments

Popular Posts