Kau Yang Terindah

Bismillahhirrahmannirrahim,
Alhamdulillah masih diberi nikmat nafas untuk hidup..menghabiskan cuti yang berhemah....sambil-sambil membeli barang-barang untuk bawa balik kampung minggu depan....ermmmm dah mula rasa panik nak naik kapal terbang..... :)
Namun bukan itu yang aku nak cerita kali ni....aku sendiri tak tahu macam mana nak lupakan cinta hati ku tu.... dia dah halal untuk orang lain dan tak patut aku ingat padanya lagi.Tapi aku perasan hati aku setiap hari ingat kat...aduhai dah boleh jadi sasau dah ni....sabtu lepas kawan ajak pergi kat Air Terjun Gambang Bentong Pahang...seronok sangat sebab aku memang suka tengok alam semula jadi sepanjang perjalanan tengok permandangan yang indah memukau mata....bila masuk kampung tengok keliling pokok rambutan dan durian.Memang bestlah.....sampai kat tempat tu tengok air terjun dia memang best kebetulan masa tu Kementerian Belia dan Sukan sedang adakan sukan extreme iaitu berkayak kat sungai yang ada batu-batu tu...syok tengok dan benda tulah buat aku teringat sangat kat dia sebab aku tahu dia suka sangat sukan macam tu...ermmmm....tiba-tiba dalam kepala otak aku keluar Kau Yang Terindah Tapi Kau Bukan Jodohku....Arghhhhhh....jadi tesen pulak aku sebab aku sampai termimpi-mimpi teringat kat dia...siap senyum lebar lagi...aduh tahap kritikal dah aku ni...macam mana lah aku nak lupakan dia hanya Allah yang boleh tolong...Ya Allah dia dah ditakdirkan bukan untukku jadi aku mohon agar bayang-bayang dirinya hilang dalam hati ku.... :(


Comments

Popular Posts