Mengalah Bukan Bererti Aku Kalah

Bismillahhirrahmannirrahim,Alhamdulillah dengan nikmat yang Allah masih mahu bagi kat hambaNya ini walau berulang kali melakukan dosa...Ya Allah ampunkan aku atas dosa-dosa yang aku laku.Aku punya iman yang sangat lemah sekarang ni tapi.....Ya Allah hanya Engkau punya jawapan pada persoalan aku....hari yang agak sayu dan serabut buat aku adakah kerana sakit perempuan yang datang setiap bulan atau memang aku dalam kebuntuan...Aku mula tersedar sesuatu dalam mana- mana hubungan aku dengan sesiapa pun sering kali dalam salah faham kerap kali aku yang mengalah....sedih bila tak ada yang nak faham apa yang kita rasa sebenarnya tapi selalu aku malas nak fikir banyak aku mengalah je..tapi tak bermaksud aku kalah kan...arghhhh.....hanya Engkau yang mampu memahami Ya Allah tapi aku belum dapat petunjukMu untuk jalan keluar masalah aku ni......asyik nak tarik nafas panjang je aku hari ni....rasa sebak semacam bila orang yang kita harap boleh faham kita tapi tak...stress benar aku kali ni...aku tak reti nak luah pada siapa kecuali Engkau Ya Allah sungguh kadang aku rasa dah tak mampu dan rasa sangat-sangat lemah sekarang ni...aku sayangkan hubungan itu dan harapkan reda Mu Ya Allah..namun aku tak nampak jalan keluar lagi...haruskan aku untuk terus bersabar Ya Allah.....atau lepaskan saja...Ya Allah...Ya Allah....Ya Allah...aku perlukan pertolongan Mu...

Comments

Popular Posts