Bila Dah Sayang

Bismillahhhirrahmannirahim,alhamdulillah dengan kesihatan yang baik dan nyawa dan tak ternilai dari Allah s.w.t. Bekerja di hari cuti memang agak berat namun bagi yang still bujang macam aku satu yang happy sebab dari tak ada buat apa dirumah baik aku keja.Suku tahun yang amat sibuk bagiku...namun aku rasa hidup aku amat terisi makanya kurang perkataan sunyi dalam jiwa.Hati terusik oleh sesorang yang dah lama kenal namun aku tak tahu sejauh mana kesungguhan dia dalam mewujud hubungan dengan aku.Semalam keluar ingatkan ada something yang mengembirakan aku.Bila cakap dalam phone bukan main lagi bila jumpa senyap terus dan bila balik langsung tak ada call dan msg macam biasa....macam dah boleh aku agak dah lelaki kalau dah jumpa dengan aku confirm akan berubah (pecut laju) aku sedar aku ni bukan macam pompuan lain..tak cantik pun dan maybe tak ada tarikan untuk lelaki suka pun....arghhhhhh.....agak stress tapi aku cuba untuk stabil macam biasa...dah mula rasa sesuatu sebab tu boleh rasa gini kot....tolonglah hati tak payah nak rasa apa-apa....back to track...hidup single mungkin dah jadi takdir buat selama2nya dan ianya akan jadi satu kebahagian buat aku...Bersyukur ada mak lagi ayah dan adik beradik yang lain...aku sebenarnya part2 nak bercouple dah tak reti bukan budak lagi tapi tulah siapa nak faham apa aku rasakan.Hanya aku dan Allah lah yang tahu apa aku rasa...bila cakap macam ni aku ingat aku nak kuatkan hatiku tapi dalam masa yang sama sebenarnya hati aku sakit ya amat....ujian itu ujian aku kena kuat dan sentiasa bersyukur...Allah maha tahu apa yang Dia kehendakkan untuk hambanya....


Comments

Popular Posts