Bilik Gerakan

Bismilahhirrahmannirrahim,alhamdulillah diberi peluang bertemu hari jumaat penghulu hari bagi umat islam.Hari yang mana kita boleh buat banyak pahala dengan senang cuma nak buat tak nak buat je...:).Parlimen dah bubar yang lucu nya pejabat den pulak yang macam haru biru.Sekarang ni dah start bilik gerakan 24 jam cuma nya nak buat jadual bertugas jadi pening.Banyak yang merungut banyak rugilah apalah....aduhai aku rasa payah keja dengan orang macam gini.Bila dah jadual keluar boleh tak ikut tanpa banyak rungutan namun tulah kalau aku cakap banyak karang orang cakap kau apa tahu kau bukan di tempat aku.Memang aku tidak akan tahu bila aku bukan ditempat orang tu namun aku boleh consider bila orang tu memang ada hal yang tak leh dielakkan tapi kalau nak kira untung rugi kat dunia ni memang takkan tamat.Bila kita jadi manusia yang tak bersyukur memang kita akan banyak buat komplen dalam hidup kita.Aku dulu juga jenis yang banyak komplen..alhamdulillah bila aku banyak belajar dan mula pratikkan aku rasa hidup aku makin tenang...Jadual bertugas dah keluar aku kena sabtu ahad tapi aku malas nak bercakap banyak keja kena kerana Allah baru kita dapat keja dengan baik...kena reda....Ya Allah kau permudahkan urusan hambaMu ini dunia dan akhirat...


Comments

Popular Posts