LIMA'13

Bismillahhirrahmannirahim,alhamdulillah masih ada nikmat iman dan islam....baru ada masa nak menulis...hampir 11 hari di habiskan di Langkawi.LIMA'13 satu pengalaman yang aku tak boleh lupa dalam hidupku.Walau penat namun perjalanan dan apa yang terjadi masa LIMA'13 tu sangat buat aku teruja.Bergaul dengan pelbagai jenis manusia memberi aku satu pengalaman yang berharga.Belajar tentang hidup dan karenah orang. :) Allah telah bagi satu pengalaman yang sangat berharga buatku.Berjumpa dengan orang yang baik-baik dan keliling yang baik buat aku hidup dalam motivasi yang tinggi.Malangnya bila balik ke pejabat motivasi aku turun balik....rindu nya kat kawan-kawan masa LIMA'13.Budak-budak semua masih belajar dan bukan nak membanggakan namun bila aku melihat orang yang berilmu caranya lain dalam hubungan persahabatan.Itu yang aku rasa...Almost one week i have a great time with my new friends....I really miss them...Tiap hari bila tengok muka kita akan tanya ok tak sihat tak...lebih pulak aku...kat sini pun aku ada kawan yang ok cuma mungkin dalam masa tu aku amat-amat teruja...bila lihat pertunjukkan udara aku ingat sangat kat anak-anak saudara aku.Kalaulah diaorang ada mesti seronok punya.Satu lagi pengalaman aku bila tengok orang beruniform, smart habis bagi aku dan diaorang memang berdisplin...kat sana aku juga berkesempatan berjumpa orang-orang penting negara.Melihat teknologi mengenai kapal terbang dan kapal laut...buat aku excited giler....namun tiada perkataan yang boleh aku luahkan kat sini namun itulah pengalaman hidup yang aku takkan lupa....


Comments

Popular Posts