Cuti

Bismillahhhirrahmannirrahhim,
Alhamdulillah masih bernafas dan hidup untuk mendapat reda Ilahi.Hidup sedikit ceria kerana sentiasa tanamkan aura positif dalam jiwa walau kadang terbabas juga jadi negatif...Hrmis...hari ni nak cerita pasal hrmis pulak...dah setahun aku jadi pentadbir cuti tak bertauliah...dalam tak bertauliah ianya banyak tolong orang jugak...entah cmna mulut ni gatal p cakap kat kerani di negeri yang diri ni pentadbir cuti...last-last dia block aku punya password....satu situasi dimana aku dapat lihat orang tak mau keja nya diganggu gugat.Aku tak kacau apa pun sekadar menolong sebenarnya tapi mungkin tafsiran orang lain dari aku.Bagus jugak sebenarnya hilang satu beban pada diriku boleh aku tumpukan pada keja...:)  yang nak tergelak kerani kat opis aku macam tak senang hati sebab aku dah tak leh tadbir cuti lagi nak buat camne....mungkin ada sebab Allah buat macam tu...pengajarannya bila nak cuti kena apply awal2 kalau ada yang buat tak tau lagi tu...kenalah nanti...tapi bila aku pikir balit yang kerani kat negeri nantilah yang susah tak sekarang mungkin nanti......aku ni terasa ke..he..he..he...sikitlah sebab aku rasa aku nak buat keja tu namun positif sebab tu yang terbaik



Comments

Popular Posts