Ajari Aku

Bismilahhirrahmannirrahim,
Alhamdulillah masih diberi nikmat islam dan iman.Nikmat yang tiada tolok bandingnya...Sudah masuk bulan ke-2 dalam tahun 2013M dan masuk 24 Rabi'ulAwwal 1434H...hidup dijalani macam biasa ada masa buat pahala ada masa buat dosa..ermmm aku hanya hamba yang amat biasa dan hina takut pada neraka tapi masih buat dosa lagi.Ya Allah ampunkan aku hambaMu yang lemah ini.Itulah Mujahadah aku dalam kehidupan sentiasa memperbaiki diri.Namun dalam tiada kawan dan teman aku tidak tahu apa kesilapan dan kelemahan aku dalam aku mengharungi kehidupan...kadang terpikir jahat sangat ke aku sampaikan tak ada sapa nak berkawan dengan aku...entahlah aku sendiri tak faham..aku hanya manusia biasa je kadangkala tersilap dan perlukan teguran...Alhamdulillah keja yang banyak buat aku lupa sedikit pasal kawan....aku rasa aku boleh berdikari.....aku boleh teruskan hidup macam biasa....syukur sangat walau ada sedikit awan hitam yang mengganggu...kena tempuhi dengan lapang dada.Aku rasa tenang bila aku berlapang dada.Setiap hati aku motivasi diri untuk lebih positif tapi kadang rasa pelik tak pasal-pasal ada rasa meluat tengok seseorang....Astarfirullahalazim...jahatnya...apapun hidup mesti diteruskan




Comments

Popular Posts