Almari

Bismillahhirrahmannirrahim,Alhamdulillah dengan kurniaan nafas dan hidup satu hari dari Allah s.w.t.Kehidupan dijalani seperti biasa walau banyak ujian dari Nya.Dalam diam tak diam dah hampir 5 tahun bekerja dan menjalani kehidupan di daerah rezeki ni.Alhamdulillah walau apa pun dugaan yang mendatang aku masih mampu untuk terus hidup dengan baiknya.Dalam masa 5 tahun ni banyak suka duka yang aku lalui. :) pernah digelar gila,pernah dimarah bukan atas kesalahan dan banyak lagi namun hidup mesti diteruskan.Ada juga benda yang mengembirakan walau tak sebanyak yang menyedihkan.Aku ni kalau stress ada duit je aku akan pergi  shopping terutama aku suka tengok baju dan kasut.Sedar tak sedar dah terlampau banyak baju yang aku beli he3 sampai dah tak muat almari.Aku pun dah naik serabut tak tau nak buat macam mana.Bilik sewa sekangkang kera je mana tak aku pening tengok bilik dah penuh dengan baju.Tak tau lagi nak boh mana...tu lah time beli bukan nak fikir ni selerak lah bilik kalau ada yang masuk pengsan.he3....Ya lah aku ni dah layak duduk satu rumah bukan bilik sewa lagi.Memang nak sangat duduk rumah sendiri....senang sebenarnya tapi tak mampu lagi.Duduk rumah sendiri senang nak masak senang nak tengok tv.Buatlah apa saja tak ada orang nak tegur pun..ni pergerakkan sikit pun ada aje mata yang memerhati.Aduhai yang pelik bila aku mengadu kat kawan-kawan masing-masing suruh aku pindah je tapi aku ni jenis malas nak fikir banyak aku duduk je kat siti selagi aku sabar.....apa pun aku memang nak duduk rumah sendiri...In Shaa Allah akan tiba masa tu.


Comments

Popular Posts