N.A.F.S.U

Bismilahhirrahmannirrahim,Alhamdulillah dengan segala nikmat dari Allah s.w.t. :) jangan salah faham dengan tajuk hari ni..aku rasa nak tulis pasal nafsu ni bukan apa...diri aku ni semenjak dua menjak ni nafsu nak bershopping semakin galak orang kata.Kadang bukan tak ada atau perlu pun benda yang nak dibeli tu cuma bila ada rasa stress rasa puas bila bershopping..Satu amalan yang tak boleh diteruskan...he3 banyak pembaziran..lebih2 lagi pada buku kadang aku ni macam ketagih je tengok buku....menjadi kegilaan aku buat masa ni.satu lagi bila tengok manik2 he3 dan2 rasa nak menjahit tapi macam rasa tak mengizinkan je aku nak menjahit balik keja dah kepenatan.Menjahit manik ni kena ada minat dan kesabar dan kena betul2 ada tenaga ewah macam buat keja berat sangat bukan apa kalau mata mengantuk nak tengok manik tu memang tak larat......he3 tu pun nafsu jugak nafsu nak menjahit bila mai nafsu tu aku boleh duduk dan menjahit sampai siap tapi bila nafsu tu tak ada tudung tu boleh aku letak kat tepi almari berminggu2...hua3...nafsu ni kalau kearah kebaikan takpe jugak tapi kalau part yang nak bershopping dan membazir tu memang tak elok...dapat pulak bulan ni gaji awal kalau tak kontrol memang haru ke biru jawabnya...he2 apa pun Ya Allah aku mohon agar diri ini dapat dikawal dari membazir entah yang apa-apa....~Hidup Mesti Diteruskan Walau Ada Omabak Besar Dalam Hati~ adious amigos..mmmmmuahhhh....

gambar hasil jahitan masa bernafsu nak menjahit..he3

Comments

Popular Posts