Kelewatan ....

Bismillahhirrahmannirrahim,Alhamdulillah masih bernafas di pagi Jumaat yang penuh barakah ni...satu yang luar biasa hari ni berlaku pada aku...aku tak sedar bangun pagi....ermmmmm bagi orang lain may be tak pelik tapi bagi aku yang jarang-jarang dan boleh cakap tak pernah tak sedar ni benda tu memang luar biasa....boleh aku sedar bila dengar burung berkicauan dan kat luar dah terang benderang ..mula-mula blur ingatkan hari sabtu bila ingat jumaat dan hari bekerja apa lagi aku terjun dari katil masuk bilik air terus.Aduhai aku ni dahlah jenis yang perlahan tak kira nak mandi nak bersiap dan sebagainya..sebab tu semua jam aku aku jadikan cepat dari masa yang sebenarnya....hua3.Kena terbangun lewat pagi tadi apa lagi kalut macam apa jadinya aku...sebab tu aku rasa bersyukur sangat Allah masih beri nafas untuk hidup....nikmat yang tak akan kita dapat dari mana pun...yang bestnya aku tersedar kerana bunyi burung berkicau kalau tak memang dah terbabas jauhlah...yang nak jadi hal ni malam tadi aku lupa kunci jam..pastu nak tido dok sembang ngan mak tu yang teralit dan bila tido macam-macam mimpi macam tak tido mana tak terbabasnya..nak tergelak sorang pun ada pagi tadi sebab boleh ingat hari ni hari sabtu..kalau sabtu pun kira lagi lewat sebab aku kena keja awal pagi...tulah nama nya hidup sorang bila duduk dirumah pun macam sorang bila tak sedar memang harap 100% kat Allah untuk kejutkan....pagi tadi aku dah alami nya Allah kejutkan dengan bunyi burung tu..he3 nasib baik cuti pompuan kalau tak tambahlah dosa aku..terima kasih Ya Allah....mmmmmuuaaahhhhh........

Comments

Popular Posts