Gelas Pecah

Bismilahhirrahmannirrahim,Alhamdulillah dengan nikmatnya...hati belum berapa nal sihat namun aku sentiasa ajar supaya sentiasa positif dengan keadaan keliling...ermmm....macam biasa pegi kerja hari ni pagi-pagi mesti bancuh cupee...dah addict..so macam biasa aku cuci kan gelas ku...dalam masa mencuci tu licin kot gelas jatuh dan pecah.Aduhai hati mula rasa tak senang takut ada benda yang tak elok terjadi...tapi haruskah aku percaya semua tu....aku sendiri tak pasti yang aku kena yakin semua Allah yang tentukan.....dan aku perlu berdoa supaya keluarga ku terutama mak dan ayah serta orang yang tersayang dalam lindungan Allah selalu...malam ni ada keja nak keluar tapi hujanlah pulak mintak-mintak lah nanti cuaca elok je...esok pulak nak ke perlis buat lawatan sambil belajar sambil-sambil pegi kenduri....semoga semua nya dipermudahkan dan dilindungi Allah.....risau sangat petang ni pun adik lelaki akan balik ke daerah rezeki semoga perjalanan dia dilindungi Allah hingga ke tempat yang dituju.Aku sayang mak & Ayah serta semua adik-beradik..bila hati rasa tak senang macam ni aku rasa takut sangat dahlah jauh macam ni...Macam tu jugak orang yang aku sayang walaupun belum sampai jodoh tu aku risau jugak apa-apa jadi kat dia..macam minggu lepas dia kemalangan lepas tu bila hujan je aku risau je kalau tak dapat calll atau apa...entahlah tak mau nak berharap tapi dah sayang..Ya Allah Kau Maha Mengetahui Apa Yang Terbaik untuk hambaMu....

Comments

Popular Posts