Lapar

Bismillahhirrahmannirrahim,
Alhamdulillah masih diberi nikmat nyawa walau agak penat keja dua hari ni.....boleh aku buat tajuk lapar ni...bukan apa..duduk bilik sewa dan duduk dengan tuan rumah nilah kelemahannya...balik tadi aku memang penat giler...balik terus je tido...bangkit tido mandi dan solat...malang nya bila nak makan aku dengar kat bawah ada tetamu kakak tu...apa lagi kena duduk aje dalam bilik le...nak makan dalam bilik ni aku tak reti situ tempat tido situ tempat makan...alamat nya aku kena tunggu hingga tetamu balik....kadang sampaikan aku dah muntah angin...rasa terkilan jugak sebab selalunya kakak rumah ni buat tak tau je apa yang kita rasa...dah hari2 tengok kita akan makan waktu yang sama tapi bila time macam ni...aduhai...payahlah kalau jenis orang yang tak faham...fahamlah takkan dia nak halau tetamu dia tapi tetatmu dia tu bukan orang lain family dia dan family dia tahu ada aku menyewa kat sini.....dari tengahari dah takan tak reti bila aku tak keluar lagi dari bilik.....salah satu sebab aku boleh dapat gatric bila duduk kat sini...bukan aku tak mau pindah tapi sapa nak teman aku sebab tu aku boleh sabar lagi dengan rumah ni....belajar untuk faham semua situasi orang lain tapi tak ada orang nak sabar situasi aku...Ya Allah aku kena sihat dalam aku mengharungi ujianMu.....laparlah....:(


Comments

Popular Posts