Anak-anak Istimewa

Bismillahhirrahmannirrahhim,
Alhamdulillah masih ada nikmat nyawa,iman dan islam dalam diri ini..Hidup macam biasa dengan keja yang agak berlambak tapi ku turuti jua kerana itu adalah amanah...Dah 2-3 kali jaga bas pameran aku berjumpa dengan anak-anak istimewa..aku rasa sayu sungguh nampak nur syurga pada wajah dioarang...bukan nya tahu apa pun nama pun dah istimewa.Aku sangat kagum dengan mak bapak yang ada anak-anak macam ni.Diorang sungguh sabar dan yang paling aku rasa kagum sangat bila mak bapak dioarang boleh hantar diaorang kat sekolah.Sekurang-kurangnya diaorang boleh belajar berdikari sendiri dan menikmati hidup macam orang lain...hati aku memang tersentuh sangat bila tengok anak-anak istimewa ni...ermmm...semoga anak-anak ni menjadi anak yang baik buat mak bapak diaorang...

Comments

Popular Posts