Sihat & Perasaan

Selamat Hari Jumaat.Hari yang penuh berkat dan penghulu segala hari.ermmm....sejak dua mejak di selalu je rasa tak sihat, dalam bulan lepas aku cuti sakit dah 4 hari bulan ni p lagi klinik sakit perut.Kenapalah ya.Ada kaitan dengan perasaan ke.Aduhai tak ikut tapi hati ni memang rasa sebak dan pilu.Apatah lagi bila hidup single mingle ni macam2 dia rasa bila dok sunyi dan sepi.Dah cuba bukan tak cuba nak gembirakan hati tapi kadang dah buntu dah kepala otak ni memikirkan aktiviti apa yang nak dibuat.Sebulan ni hati memang tengah sakit diri sendiri tak pasti adakah kerana si jantung hati berkahwin aku jadi lemah longlai.Aduhai...mana boleh nak lemah tu kan ketentuan Allah,tahu tapi hati ni nak sedih jugak.Makan tak lalu semua jadi tak betul tu yang sakit macam2.Tak boleh mcam gine aku kena kuat.Nak sedih2 nak nagis2 buat apa dia jugak yang bergumbira dengan wife dia,aku?..takan nak bersedih seumur hidup.Tapi hakikat nya memang hati sedih pun tengok banner dia je airmata ku dah mengalir macam air terjun.Betullah kata orang masa tu ubat terbaik dalam masa terdekat ni memang terasa lagi namun insyaAllah pelan2 hilang le tu.Apa pun hidup kena diteruskan yakin Allah dah sediakan yang terbaik untuk aku.Tak dapat kat dunia mungkin kat akhirat nanti....

Comments

Popular Posts