Merajuk

Bismillahhirrahmannirrahhim,Alhamdulillah dengan kurnia islam dan iman......dah masuk bulan mei dan hari ni dah 21 Jamadilakhir 1434 tak lama lagi masuk Rejab dah masuk ambang Ramadhan...bahagia mengenangkan Ramadhan bulan yang sangat membahagiakan.Namun hari ni bukan tu yang aku nak kongsikan...nak tergelak pun ada sedih pun ada...Merajuk..aku ni tiap kali nak rasa merajuk memang tak leh tak akan ada yang pujuk punya...hua3 aku pula yang keja rajuk....puas aku fikir mungkin  belum ada yang betul kasih dan sayang sebenarnya sebab tu diaoarang tak rasa apa yang aku rasa...atau pun aku ni merajuk tapi tak reti nak tunjuk...entahlah aku sendiri tak pasti....cuma rasa sebak dan sayu dua tiga hari ni tak hilang lagi...aku yang merajuk aku pulak yang kena rajuk langsung tak kena layan dua tiga hari ni..aduhai camne nak teruskan kawan ni...aku nak jadi macam mana...aku dah mengalah dah...nak buat apa lagi....tak berkawan payah jugak nanti nak mati bukan boleh uruskan diri sendiri semua orang yang uruskan.....lucu pun ada aku rasa aku nikan langsung tak leh nak merajuk akhirnya aku yang hilang kawan mungkin aku ni tak ada nilai pun kat kawan-kawan aku.......aku ada ke tak ada ke semua jadi sama je...tu disisi kawan tak ada nilai bila fikir balik di sisi Allah ada nilai ke...takut nya aku rasa.... aku perasan semua kawan-kawan aku berkawan dengan aku sebenarnya letakkan syarat sebab tu bila jadi apa-apa diaorang tak kisah pun  aku ni macam mana...lepas  'sahabat' tu memang aku belum jumpa yang boleh berkawan dengan aku seadanya semua berkawan masa suka je..ermmm...masa sedih masa perlukan teman masa sembang masa meluah memang tak ada....
satu-satu nya boleh buat hilang stress....Ya Allah kalau rasa ini Engkau berikan untuk hapuskan dosaku tolong Ya Allah aku mohon agar aku diberi hati yang reda....

Comments

Popular Posts