Unbalance Hormon

Bismilahirrahmannirahim,Alhamdulillah atas nikmat Islam dan Iman buat pendosa ini.uihhhh sungguh panas 2-3 hari ni.Asyik nak marah je keja aku.Semua serba tak kena,semua nak aku marahkan..kenapa aku ni Allahuakbar,aku kembali muhasabah diri,cari diri dalam solat dan dalam bacaan Al-quran ku.Alhamdulillah diri kembali tenang,sakit sebenarnya bila aku ni sensitif,semua serba tak kena badan pun rasa sakit.Orang keliling pun rasa pelik , sampai budak opis tanya sejak bila aku jadi minah sensitif.Ermmm entahlah apa yang buat hatiku terguris sangat.


    Alhamdulillah aku dah boleh kontrol diriku,pasal aircon yang rosak,aku kena reda sebab pegawai kat tempat aku kena hanya nak aduan dibuat tetapi untuk urusan membaiki tunggulah mungkin sampai pencen aircon tu akan rosak.Aku ambik inisiatif bawak kipas angin sendiri tapi agak kesian dengan budak opis yang lain kepanasan.Ada kipas pun kecik je tak tampung untuk orang lain.Bertabahlah yang lain.Kehidupan 2-3 hari ni agak penat sebab audit nak datang ,semua terburu-buru updatekan keja masing-masing.Ada yang jenis relax ada jenis gelabah.Aku part tu relax je,maybe sebab keja ku sentiasa update,cuma takut ada keja yang aku tak sedar aku tak buat.


     Alhamdulillah semalam buat biskut coklat chip jual hari ni habis 20 bungkus.Syukur pada rezeki yang Engkau berikan Ya Allah.Popia Cheese Pedas belum sempat nak buat walau ada yang minta.Alhamdulillah rezeki yang cukup untuk aku makan hari-hari, untuk simpan belum boleh lagi.In Syaa Allah untuk simpan nak bayar hutang-hutang aku.Ya Allah berikan aku kekuatan dalam aku mengharungi ujianMu.😌


Image result for gambar tempat paling indah di dunia

Comments

Popular Posts