Ujian Di Bulan Ramadhan

Alhamdulillah dah masuk hari ke-11 kita berpuasa.Baru berkesempatan nak buka blog sendiri.Bukannya banyak keja cuma lara hati yang buat malas nak buat apa.Masuk bulan puasa aku diduga,mula aku rasa penuh semangat.Aku isikan hari ku dengan pelbagai aktiviti walau hatiku sunyi hanya Allah yang tahu.Masuk hari pertama bekerja pada bulan puasa aku cuba tanya pasal waran untuk balik ke kpg halaman.Waran ni aku akan ambil setiap kali raya itulah satu-satunya keistimewaan yang aku dapat bila jadi kuli gomen yang keja diluar kawasan sendiri.ermmm...jawapan dari admin memang menyesakkan dada.Boleh dia bagitau dah tak ada peruntukkan dan kami diminta beli tiket sendiri.Aku buntu sekejap kalau macam tu lebih baik dari dulu dia suruh beli sendiri kerana dah masuk bulan puasa ni confirm tiket mahal.Last sekali aku dapat tiket murah sikit tapi aku terpaksa korbankan cutiku.Apa boleh buat takkan nak beraya kat sini.Aku nak raya dengan siapa kalau jadi kahwin dengan si b.... tak pe jugak tak payah aku risau sebab boleh raya dengan mak mertua.Ni aduhai sebatang kara.Sampaikan telefon mula ingat nak cakap lain,last2 aku yang menangis....part balik raya ni memamg sensitif.....dugaan2.

Comments

Popular Posts