Speechless

Bismilahirahmannirahim,Alhamdulillah dengan kurniaan Islam dan Iman buat pendosa ni.Syukur dengan kehidupan yang yang Allah Taala berikkan.Hari ni sungguh aku rasa sangat down.Rentetan apa yang aku tulis beberapa hari lepas.Entahlah aku jadi rasa keliru kerana aku pulak dihentam dalam meeting atas perkara yang aku buat memang ikut prosedure keja dan tatakerja.Takkan nak suruh aku buat kronologi kot.

Kronologi kes tak buka fail

25.11.19
- Klien dihantar dari pusat lain ke pusat tempat aku kerja atas kesalahan disiplin yang mana pusat aku hanya menerima klien yang akan pindah terus dan bukan pindah sementara kerana pusat aku tak tempat pengasingan cuma ada wad sahaja.
- Hari yang sama aku sebagai orang yang diamanahkan untuk selesaikan fail mula bertanya kepada pegawai penerima klien ini pindah sementara je ke.Jawapan nya YA pindah sementara sahaja.Aku rasa curiga kerana pusat aku tak pernah menerima klien pindah sementara jadi aku bertanya pada pegawai yang menerima kes tersebut ada tanya Ketua ke kes ni ,jawapanya tak berani dan soal dan bukan kerja dia ckp.

26.11.19
- Pegawai yang menerima kes tiba-tiba hanya waasap dokumen pindah sementara dalam group waasap kemasukan.Ketua maklum dan dia akan follow up kes ni,dimana aku ada call ketua yang seorang lagi namun dia ckp bukan dia yang bertanggungjawab atas kes tersebut.Jadi aku ok je dah itu jawapan yang diberikan.Pada hari yang sama setelah ketua yang bertanggungjawab atas kes itu respon yang kes ini sorang adalah pindah sementara dan sorang pindah terus.Jadi aku respon fail kena buka dan klien kena diberi kaunselor

Aku tak boleh teruskan kronologi ni aku rasa sangat sedih,takpelah Allah Taala ada buat aku In Syaa Allah tak sekarang nanti-nanti Ketua-ketua yang telah dibodek tu akan tahu sapa yang korang nak backup sangat tu....

Image result for gambar sedih


Comments

Popular Posts