Semoga Terus Kuat

Bismilahirahmannirahim,Alhamdulillah dengan nikmat Islam dan Iman yang dah Allah Taala kurniakan.Alhamdulillah dengan nikmat-nikmat yang terkira dari Allah Taala.Kehidupan seperti biasa namun tak berapa nak sihat sebab terlalu banyak cas-cas negatif dalam diri sekarang.Terasa diri terasing dan tak berguna langsung dek kerana kesalahan yang hendak dibetulkan.Yalah aku tak tahu mungkin rakan sekerja sebenarnya ramai yang tak suka kat aku even may be Allah pun tak suka kat aku.😢 Dari rasa semangat bekerja aku rasa down sangat nak cuti pun ada seminggu lagi baru aku bercuti.Aku masih tak boleh move on dengan apa yang berlaku.Aku rasa setiap hari aku diejek padan muka sebab cari salah orang tapi ko yang kena marah.Hari-hari rasa sebak dia lain macam.Belum tambah orang yang kau saya pun tak membantu untuk kau hilangkan rasa sedih tu.Dimarah lagi ada.Allah...kalau boleh aku tak nak lagi dah tulis-tulis benda-benda yang negatif.Allah sayang aku,Allah sayang aku,Allah sayang aku.......Aku kena kuat untuk teruskan hidup aku.Takkan ada orang lain yang boleh bantu aku.


Apa orang nak cakap,biarlah aku tahu apa yang aku laku.Kalau orang yang aku sayang pun dah sayang aku harap Allah akan tetap sayang aku dan bantu aku.Cakap-cakap orang ni kadang tak leh kira sangat.Aku salah aku betul ,orang punya salah lantaklah nak jadi apa.Aku tak nak masuk campur dan ambil peduli dah.


Image result for gambar lucu animasi

Comments

Popular Posts