Kisah Ku Inginkan

Telah ku tentukan arah Yang akan ku tempuh di sisa hidupku Kerna telah ku temukan Kisah yang Ku Inginkan Dan ku impikan Sudah ku tambatkan hati yang selama ini berlayar tak pasti Kini telah ku temui Kasih yang aku cari Cinta yang pasti Berakhir sudah pencarian jalan cinta Berlabuh di ikatan suci kita Berhenti sudah keresahan dalam jiwa Kini Aku dan kamu Tak terbatas oleh waktu Tak terlarang tuk menyatu Kerna kau rasmi milikku Kita akan menjaga Janji suci yang telah terikrar Dan saling setia selamanya Berakhir sudah pencarian jalan cinta Berlabuh di ikatan suci kita Berhenti sudah keresahan dalam jiwa Kini Aku dan kamu Tak terbatas oleh waktu Tak terlarang tuk menyatu Kerna kau rasmi milikku Kita akan menjaga Janji suci yang telah terikrar Dan saling setia selamanya Aku dan kamu Tak terbatas oleh waktu Tak terlarang tuk menyatu Kerna aku dan dirimu Dalam ikatan janji suci yang telah terikrar Dan saling setia selamanya Tetap harus bersama Meski raga mendua Di dalam cinta Selamanya

Image result for gambar cantik

Comments

Popular Posts