Air....Lambat.....Sakit Bahu



Bismillahirrahmannirahim,Alhamdulillah dengan nikmat iman dan islam yang Allah berikan padaku.Alhamdulillah kehidupan seperti biasa datang kerja,buat kerja,makan dan tidur he3.Alhamdulillah dah masuk 2 minggu Ramadhan cepatnya bila masuk bulan puasa ni.Tahun ni berezeki balik kampung walaupun ada krisis balik jelah apa yang jadi kemudian usah dirisaukan sangat.Masuk bulan puasa kat tempat aku ada pulak masalah air ermmmm mula sekejap pastu jadi lama pulak.Aku kalau ikut tak adalah masalah sangat sebab duduk sorangkan so air tu masih mencukupi he3 saja nak jadi isu sebab aku ni jenis meriah kalau part gunakan air.Terutama kalau masak ermmm tak reti guna air sikit2.Membazirkan tapi itulah aku,rela tak masak sebab tak ada air.itu kisah air yang dah berakhir semalam.Alhamdulillah dah ada air dah boleh meneruskan kehidupan seperti biasa.Aku ni jenis manusia yang jarang sangat terlajak tidur sebab jam aku semua nya aku set jadi laju dari waktu biasa tapi yang aku pelik walau semua jam dah aku lajukan diri aku ni still jugak lambat.:) Bangun pagi dah awal even tak solat sebelum pukul 6 aku dah bangun dah tapi kadang pelik apa yang aku buat pun aku sendiri tak faham.Mesti siapnya lambat jugak.Terkejar nak g punch card tapi Alhamdulillah sempat lagi sebab punch card tempat kerja ni lambat ermmmmm kalau tak memang dah tukar kad merah (he3 melampau pulak rasa).
       Alhamdulillah tahun ni banyak sikit order untuk biskut raya.Walaupun buat biskut simple je tapi orang suka aku bahagia ekkk ada quote baru pulak he3.Kalau fikirkan penat memang penat tapi seronok bila boleh penuhi hajat orang nak makan biskut.Malam tadi saja aku dah tidur pukul 1 tapi seronok sebab boleh siapkan 3 balang kecik 3 balang besar.aku sendiri tak sangka biskut cornflakes madu tu dapat banyak malam tadi.Letak2 dalam cup tengok dalam bekas ada lagi,aku terfikir aik tak habis2 lagi ke sampai cup pun habis he3 Alhamdulillah rezeki kot.Tapi yang misteri (misteri ke...) bahu aku sakit....aduyai rasa tak selesa pulak hari ni.Nak menaip ni pun aduiii berdenyut rasa bahu kiri ni.Takkan bulan puasa ada....opppssss takkan kot he3.Ke aku stess pasal cop nama semalam he3 isu tak selesai2.Emo betul pasal cop nama ni.Ermmmm aku sendiri pelik bila part aku je jadi susah nak buat cop nama ni.Bila part org lain mudah pulak...ermmmmm ujianlah tu he3 nak tengok aku deal dengan perasaan ku.Tapi memang rasa terabai je bila org buat cmtu...mulalah aku rasa aku ni tak penting...mulalah semua rasa negatif tu keluar..isunya kecik aje...ermmm itulah aku sikit je org cuit nuuu hok lubuk keluar...aku.....Ya Allah ampunilah dosa-dosa hambaMu ini,aku hanya hambaMu yang sentiasa berdosa......

Comments

Popular Posts