Kehidupan Yang Harus Diteruskan

Bismilahhirrahmannirahim,Alhamdulillah dengan nikmat iman dan islam dari Allah Taala.Hari yang ke-5 menjalani ibadah puasa.Alhamdulillah dijalani dengan baik walau keadaan diri yang tak berapa nak sihat.Aduyai gastrik atau angin dalam badan ni menjadi-jadi pulak kena bergantung pada ubat lah.Bila time sakit gini memang aku akan ingat sangat pada sahabat @ adik aku ni.Lebih senang mengadu kat dia sebab bidang kerja yang berkaitan.Tapi yalah dia tak boleh nak lama dengan aku,have to move on demi perkembangan kerjaya.Reda dan menerima walau ada kesedihan dalam hati.Namun hidup satu amanah yang harus diteruskan.Hari ni hari pertama tanpa dia aku sebagai kakak dan sahabat mendoakan yang terbaik untuk dia.Ya aku mulai rasa janggal namun hidup aku harus diteruskan dengan baik.Masing-masing ada amanah yang harus diteruskan.Harapan aku agar silaturrahim ini tidak putus.Ya Allah kau tau apa yang aku rasa.....


Comments

Popular Posts