Monday Blue's

Bismilahirrahmannirahim,Alhamdulillah dengan kurniaan Islam dan Iman pada pendosa ini.Ya Allah aku tahu banyaknya dosa yang telah dilakukan namun aku sentiasa mengharapkan pengampunanMu. Dah masuk bulan ke-5 pada tahun 2018.Me? macam biasa hidup yang mendatar namun harus aku lalui dengan penuh kesabaran dan kesyukuran.😁 Kerja macam biasa namun tabiat bertangguh semakin teruk.Hujung minggu yang biasa cuma tabiat tido yang semakin teruk.Ya aku lebih banyak tido semakin senang dengan tido kihkihkih sampaikan bila dah masuk hari bekerja aku amat payah untuk bangun,aduiiii nak mengerjakan solat pun aku dah ringan-ringankan.ermmmm ok ke aku ni entahlah......


    Kadang memang ada rasa nak bercuti mana-mana.dah rasa burnout kat tempat keja ni tapi sebab kewangan yang agak sempit menyempitkan aku untuk kemana-mana.Mampu untuk tido je 😄.2-3 minggu ni memang macam tak senang duduk nak fokus pada keja ...asyik nak membawang je.Tak produktiv langsung.Aduyai apalah nak jadi.Ni dah Isnin balik memang mood nak buat keja kelaut.Mata memang asyik nak tutup je.Ya Allah apa yang patut aku buat......


Image result for muka monday blues

Comments

Popular Posts